Opositar és fàcil a Tarragona Ràdio

Logotip Tarragona RàdioEmès el 28/09/2022

En aquest podcast podràs escoltar l’entrevista que va fer en Josep Suñé a la Clara Brull, CEO d’Opositar és fàcil, el 28 de Setembre de 2022 per parlar sobre la presentació de la nova plataforma opositaresfacil.cat, la primera plataforma e-learning amb intel·ligència artificial per preparar oposicions de Catalunya.

Per què aquesta plataforma? Per què amb intel·ligència artificial? Quines oposicions podem preparar amb ella? Com va sorgir aquesta idea? Quina experiència tens en preparació d’oposicions? En què consisteix el teu mètode? Quina taxa d’èxit té? Com està organitzat l’equip? I moltes preguntes més interessants que va fer Josep Suñé a Clara Brull el passat 28 de Setembre.

Logotip Tarragona Ràdio Emès el 20/12/2022. Programa: Què de què.

Parlem de les oposicions de la Generalitat de Catalunya, de les places convocades pel procés d’estabilització. També del que aporta la plataforma opositaresfacil.cat als alumnes, de si tothom pot opositar i de moltes coses més interessants. El programa conduït per la meravellosa Núria Cartañà.

Opositar és fàcil a Tarragona Ràdio